T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
ANKARA / MAMAK - Şehit Hamza Irmak Ortaokulu

SERVİS TAŞIMACILIĞI İLAN

ÖĞRENCİ SERVİS ARAÇLARINI  BELİRLEME İHALE DUYURUSU

 

           ŞEHİT HAMZA IRMAK ORTAOKULU  Servis Araçları belirleme/ihale Komisyonunca, 25/10/2017 Tarih ve 30221 sayılı Resmi Gazetede yayınlanarak yürürlüğe giren Okul Servis Araçları Yönetmeliği ve Okul Servis Araçlarının Çalıştırılmasına ilişkin Usul ve Esaslarını belirten Milli Eğitim Bakanlığının 30/05/2018 tarih ve E.10581842 sayılı yazısı uyarınca  Okulumuz öğrenci taşıma ihalesi yapılacaktır. Şartname koşullarını yerine getiren iştirakçiler İhale Şartlarını belirtilen evrakları Okul Servis Araçları Komisyonuna Dosya halinde 11/09/2023 günü saat 10:00'a kadar teslim edeceklerdir.

             İlgililere duyurulur.

 

OKULA AİT BİLGİLER

Okul Adresi : Kartaltepe Mahallesi Okullar Caddesi No:66 Mamak/ANKARA

Telefon No: 03123650607

1-İşin Niteliği : 2023-2024,2024-2025,2026-2027 ÜÇ eğitim- öğretim yılı boyunca ders öncesi öğrencilerinden hizmet isteyenlerin ikamet adreslerinden eğitim gördükleri Şehit Hamza Irmak Ortaokuluna ve ders sonrası eğitim gördükleri okuldan ikamet adreslerine  1 (bir) araçla taşıma işi .

2-Şartname ve eklerinin alınacağı yer Kartaltepe Mahallesi Okullar Caddesi No:66 Mamak/ANKARA istekliler şartnameyi okul müdürlüğünden imza karşılığı temin edebilecektir. Okul şartnameyi sadece bilgi amaçlı okul web sitesinde yayınlayacaktır.

3-İşin Yapılacağı Yer : Şehit Hamza Irmak Ortaokulu öğrencilerinden isteyenlerin adreslerinden alınarak taşımacıyı tespit komisyonu ve taşımacı tarafından belirlenen güzergâhlardan okula getirilmesi ve ders bitiminde de tekrar adreslerine geri götürülmesi.

4-İşin Başlama Süresi : Sözleşmenin imzalandığı tarihi takip eden ilk iş günü .

5-İşin bitiş süresi : 30/06/2027

6-Taşıma işinin yapılacağı saatler : 08.30- 15:35

7-İhale dosya evrak teslim zamanı: Şartname koşullarını yerine getiren iştirakçiler İhale Şartlarını belirtilen evrakları Okul Servis Araçları Komisyonuna Dosya halinde tutanak karşılığında 11/09/2023 günü saat 10.00'a kadar teslim edeceklerdir. Ek süre verilmeyecektir.

 

8- Taşımacıyı Tespit Komisyonunu toplantı tarih ve saati: Komisyon iştirakçilerin dosyalarını incelemek ve değerlendirmek için 11/09/2023 tarih  saat 10:00 Toplanacak ve değerlendirme sonuçları 12/09/2023 tarihinde okul web sayfasında ve okul duyuru panosunda ilan edilecektir.

9- Taşımacıyı tespit komisyonuna teslim edilecek belgeler :

a) Tebligat için adres beyanı, irtibat için telefon numarası, varsa faks numarası ve elektronik posta adresi,

b) Gerçek kişi olması hâlinde servis çalıştırılması işinin yapıldığı yıl içinde alınmış ticaret ve / veya sanayi odası veya meslek odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

c) Tüzel kişi olması hâlinde mevzuatı gereği tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğu ticaret ve /veya sanayi odasından servis çalıştırılması işine ilişkin ilanın yapıldığı yıl içerisinde alınmış tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğuna dair belge,

ç) Taşımayı gerçekleştireceği taşıtların gerçek kişilerde gerçek kişiler adına, tüzel kişilikler de üçte birinin tüzel kişilik adına tescilli olduğuna ilişkin belgeler,

d) Taşıma yapacağı araçların ruhsat fotokopileri ve araç muayene raporu,

e) Tahdit ve/veya tahsis uygulanan illerde tahditli/tahsisli araç plaka belgeleri, diğer illerde ise Okul Servis Araçları Yönetmeliğinde belirtilen şartlara uygun ve gerekli izin belgeleri,

f) Taşımacının servis ve yolcu taşımacılığını gösterir NACE kodlu faaliyet belgesi.

 

Okul Taşımacıyı Tespit Komisyonu

 

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin
Yayın: 02.09.2023 - Güncelleme: 02.09.2023 15:27 - Görüntülenme: 284
  Beğen | 0  kişi beğendi